Jenna Söderberg



Moi!

Mä oon Jenna. Oon 18 vuotias ja opiskelen viimeistä vuotta leipuri-kondiittoriksi. Oon tosi positiivinen ihminen ja yritän nähdä kaikessa jotain positiivista.

Kun peruskoulu tuli päätökseen lähes mun kaikki kaverit lähti lukioihin toisin, kuin mä lähin heti hakemaan itselleni ammattia. Tämäkin johtui vain siitä, että tiesin mitä haluun tehdä tulevaisuudessa. Ja tätä päätöstä en kadu hetkeäkään oon oppinu niin paljon kaikkea. Tiesin jo pienenä, että tätä mä tuun sit tekemään isona.

Parasta tässä ammatissa on se, että saan luoda kaikke mun käsillä se on mulle aina ollu tosi tärkeetä. Lisäksi uusien tuotteiden kehitys ja testailu on kans hauskaa. Parasta on sit jakaa nää uudet tuotteen perheen ja ystävien kesken ja saada mielipiteitä niistä.

Tällä alalla ei aina onnistu, välil vaa tuntuu et kaikki menee aivan penkin alle mut sit pitää vaa yrittää uudestaa ja uudestaa eikä luovuttaa vaikka mieli tekis. Pitää kans hyväksyy se et kaikist tuotteista ei aluks tuu täydellisiä, minkälaisia on niistä sitten halunnutkaan. Ite oon oppinu joustamaan just ton kriittisyyden kanssa.

2. ekana vuotena oli just enemmän perus leipomista eli leipien ja pullan tekoa. Nyt 3. vuotena meille on tullut enemmän kondiittori puolta joka on musta ihan parasta. Itse tykkään enemmän tuosta konditoria puolesta sillä rakastan koristella erilaisia kakkuja ja leivoksia ja näiden koristeluun saan yleensä helpointen inspiraationkin. Välillä kyl tekee mieli päästä tekee vaan leipää tai perus korvapuusteja, kun on vaan duunannut kakkuja :D.

Päätin nyt täydentää mun tylsiä iltoja ja alkaa kirjoittaa tätä blogii. Pää asiassa julkaisen luultavasti kuvia tuotteistani mitä oon tehny koulussa, työssäoppimisessa tai kotona. Lisäksi kerron niistä hieman jotain.

Noista linkeistä tuossa alapuolella pääset kattomaan mun kv-vaihtoa Tanskassa ja projektia missä olin mukana. :)

Tästä linkistä pääset katsomaan tanskan matkan blogiamme: https://omnialeipuri.blogspot.fi/

Tästä toisesta linkistä näet Healthy Future project blogin:
https://violaomnia.blogspot.fi/p/blog-page.html

Linkistä pääset ammatilliseen Instagram tililleni:
https://www.instagram.com/soderberg_jenna/










Kommentit

Suositut tekstit